Tips!

Nu får ni fan ta och hjälpa mig. Om ni kan. Det är såhär att jag har två små kusiner, killar, på 10 och 7 år. Och dem gillar hiphop/R&B, speciellt den stora. Eminem och sån skit som man egentligen inte ska lyssna på när man är 10. Dem har jävligt kass musiksmak med andra ord, men det har väl alla i den åldern. Grejen är att dem vill ha antingen dataspel eller en massa musik i julklapp. Jag gick in på det där Games eller vadfan det heter, en stoooor affär med en massa spel och jag vände efter 2 sek. Jag kan inget om datorspel, så jag bangar nu denna idé. Jag tänkte ge mig på att bränna lite bra skivor. Ännu ett problem, jag lyssnar inte på hiphop, eller, jag gillar Kanye, men thats it. Jag är ju inte helt pantad, jag vet ju att det finns snubbar som Ludacris, Chris Brown osv. Men orkar inte lyssna igenom alla deras skivor i jakt på en bra låt.. så om det är någon som sitter inne med lite sköna låtar, eller en skön låt (dock inte för mkt av typ ord som fuck, pussy och sånt där...haha då blir jag helt plötsligt en kass kusin) så langa hit dem! NU! För jag vet inte var jag ska börja.
Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0