Samtal med tant på SJ

- Hej, jag ringer angående att jag försökt boka resa på hemsidan i 3 dagar. Först står det att det finns, sen att det är fullbokat. Det blir ju lite irriterande.

- Ja, det kan jag förstå. När var det du ville åka?

- Helst 22 eller 23e. Innan jul.

- Tyvärr, det är fullbokat på alla intercitytåg.

- På julaftonsmorgon då, kl 6? Då finns det väl nåt?

- Ja... haha....

- ? Ja, får väl åka på julafton då...

- HHAHAHHAHAHEHEHEHEHEHEHHEHEHHEE, JA, DET FÅR DU!

Då gick hon från att vara värsta snälla sj-tanten till att förvandlas till en nedvärderande subba. Haha, hon tyckte det var roligt att jag skulle få åka tåg på julafton. Man hörde minsann lite "hehe" där också. Typ "när du sitter på ett tåg i 4 timmar myser jag hemma med familjen" -skratt.

I LOVE SJ!

Kommentarer
Postat av: S

hahaha raring nu ska vi inte vara bittra! ;)

2008-12-12 @ 12:32:54
Postat av: camille

ok, ursäkta värsta språket här men: jävla fitta!



jag hatar SJ. fy fan.

2008-12-12 @ 22:14:30
URL: http://itsnofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0