Men thina då...

Jag kan vara så jävla cp ibland. Göra saker som är helt störda. Det är så lätt att ge råd till alla andra, men man är alltid kass på att följa sina egna råd. Varför är det så? Jag vet iaf vad mitt nyårslöfte kommer vara i år!! TÄNK FÖRST, AGERA SEN!!!!

Apropå cp, min granne har inte alla hästar i stallet. Vem fan spelar hög countrymusik såhär mitt på dagen?? Vem fan gör det överhuvudtaget?? Jag slog i väggen typ 45654 gånger,  men det funkade inte. Därför har jag nu spelat brittan "circus" på repeat typ 56 gånger på svinhög volym.

http://www.youtube.com/watch?v=ooBavfWW2s4, ingen kan säga att hon är kass på scen! (varnar för att bloggen numera verkar ha blivit en britney-blogg) KLICKA.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0