Lusse-Thina

Okej, nu är jag mätt som satan. Precis tryckt i mig 4 stora lussebullar och jag håller typ på o spy. Sen att jag har en chokladkaka som ligger nedanför sängen och lockar gör ju inte saken bättre.

Allt jag sa att jag skulle göra idag gör jag imorgon. Förutom träningen då, för det hinner jag inte. Ska upp tidigt, duscha, sen handla lite julklappar, själv, så skönt att gå runt själv, hämta gamla tentor, gå till bokhandeln, föreläsning.. Sen blir det mys med mr C och lite körkortsplugg.

Nu ska jag förbereda mig lite inför föreläsningen imorgon, sen ska jag nog hinna med nåt avsnitt av.. hm, greys kanske?
Man får ju beslutsångest när man går in på surfthechannel. Grym sida, om ni inte upptäckt den!

Sen ett shoutout till mitt kvinnliga ragg (som gillar pepparkakor) det är så skönt med NORMALA tjejer.

Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: sophia

sing for me! :)

2008-12-08 @ 00:45:53
Postat av: Anna

http://parlerdelui.blogspot.com/2008/12/for-widows-in-paradise.html



kolla vad jag skriver!

2008-12-09 @ 00:23:36
URL: http://parlerdelui.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0