Jaja, jag är besatt

http://www.tudou.com/programs/view/oDSf8DcOUto/
men här har du ett sneak-peek!  Hon kommer dock inte spela i Sverige, men i London i juni! Gissa vem som ska hänga längst fram?

Ok, jag är sjukt förkyld och jag har tenta imorgon. Inte lätt att plugga när det droppar snor från näsan 24/7. Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta, men det fixar vi. Idag blir det alltså till att kurera mig hela dagen och kvällen och tentan är inte förrän imorgon kl halv tre, vilket är väldigt skönt.
Är som ni kanske förstått hemma nu, har haft några underbara dagar! Aja, nu är det julklappsshopping som gäller.. på nätet såklart. Hatar allt folk på stan.. hela hetsen liksom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0