Jag gillar´t

Idag har det inte konstaterats så mycket. Dock att jag har en envis, äcklig finne i ansiktet och att spilld makrill på morgonrock inte luktar gott. Ja, jag har alltså inte gjort särskilt mycket efter kl 14,00. Mest ätit och surfat. Ok, mest surfat. Inte pluggat.. någonting.. alls. Kollade en snabbis på Robins. Har alltid stört mig lite på Veronica Maggio. Men hon verkar rar.

Jag har tänkt att ägna resten av kvällen åt att titta på Hogan knows best. Jag tycker seriöst att det är riktigt roligt. MTV ligger nog nummer 3 på listan av kanaler jag tittar mest på. På listan även ligger femman, tv4+, sexan och nian. För att klämma in lite allmänbildning blir det lite Kobra och Dokument utifrån då och då. Annars är det Made, Sweet Sixteen, Celebrity Rehab, Life of Ryan, Laguna Beach, The Hills. Jag älskar alla ytliga realitysåpor. Nä, nu fan skäms jag. Borde nog läsa "The Globalization of World Politics" nu. Ja, den ligger faktiskt här bredvid mig.

För en sekund där tänkte jag radera detta inlägg. Haha, men man kan faktiskt vara smart och gilla iqbefriade program. Testa, det funkar. Hemligheten ligger i alla böcker.. där finns kunskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0