Holler

Här sitter ja i sängen och slurkar kaffe och snyter nosen typ var 5e sek. Igår var det fredagkväll och det betyder INGET VETTIGT för mig. Var hemma och dega hos Mr C och pillade oss i navelen typ. Idag blir det till att tvätta och plugga och såna där svensson-saker. Inget utgång här inte, för jag är pank pank pank. Sen att det är julklappstider gör ju inte saker bättre. Men jag är faktiskt en sån (tro det eller ej) som faktiskt lyckas skrapa ihop rätt bra julklappar ändå. Alla vet ju att det är göttigt när man får det man verkligen velat ha!
Just det, skrev tenta igår, gick nog susen tror jag, hoppas jag. Mina tentanerver har lugnat ner sig lite och dem är inte lika spralliga längre och all over the place som man också kan uttrycka det.

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: syrran

navelen? hehe

2008-12-08 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0