Hola på er

Plugget har kommit igång likaså min kurering. Jag har käkat en massa clementiner, choklad (!) och mamma kom nyss in med nån sörja (mynta, salt, mm i kokat vatten) som man ska sniffa ihjäl sig på, andas in som fan med andra ord, framåtlutad skålen med en handduk över en så inget går till waste så att säga. Fattar ni? Det är nåt jugoslaviskt hokuspokus. Men det funkar. Nu känns det som om hela hjärnan sippat ut från näsan och det är ju alltid bra.
Har även lyckats beställa lite från asos. INGET till mig dock, sjukt duktigt av mig, men jag har ju köpstopp nu i och med att jag är in between jobs så att säga, så jag har inte köpt nåt på länge. Eller, ja, ett par skor men dem behövde jag. Dem var olovligt snygga där i skyltfönstret.
Jaja, nu ska jag sluta käbbla och försätta plugga. Ska sitta uppe hela natten om det så ska behövas, för jag har ju för i helvete tenta imorgon, kl 14,30.. tänk på mig då, när jag sitter o svettas och kommer nysa och snyta mig bland typ 300 andra studenter i en tentasal. Fräscht! Om man har tur kanske man blir utslängd. Sen har jag hört en sak... stämmer det att ljuset inne på toaletterna i tentasalarna är typ "fixade" så att man inte ska kunna läsa någon som helst text därinne?? Verkar ju fyndigt, men samtidigt lite overkill. Detta är något jag tänkt på länge.. tell me!! Nej, jag har inga planer på att fuska..

Tänka unna mig lite CSI sen, hoppas inte ni missat den 9e säsongen, den är en av de bästa. C YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0