Hello

Jag har haft en underbar jul. Fått topnotch-presenter och jag kan ärligt säga att jag är nöjd med allt. För, allvarligt talat, visst kan man bli lite besviken när man öppnar det där sista paket och man fick inte riktigt allt man önskade sig. På julafton blir man en bortskämd gris. Men inte i år inte! det förbättras nog med åren, antar jag. Är fortfarande själv hemma, mamma har flängt runt i ett par veckor nu. Men det är ganska skönt. Mitt nyårslöfte i år blir att skaffa egen lägenhet.

Imorgon ska jag göra av med pengar, tänkte jag. Ge mig ut, dock tidigt på morgonen så jag slipper trängas med alla framåt eftermiddagen. Jag älskar att gå själv på stan.

Nu ska jag trycka i mig en aladdinask och webshoppa lite.

Puss och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: anna braun

jag känner torgskräcken komma, min alltså. får panik både på människorna och det faktum att de är massamassa överallt.



såg sötedu på en sötebild på stureplanse hade du kul?

2008-12-30 @ 22:52:39
URL: http://sellouts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0