Hej mina små lussebullar

Idag är det söndag och det märks verkligen. Jag har pluggat lite och sålt lite saker på tradera vilket känns sjukt jävla behövligt i dessa tider. Jag loggade även in på Handelsbanken och insåg att jag inte är så fattig som jag trodde. Så humöret har gått upp 2 snäpp idag.
Sov hos mr C igår och det enda vi gjorde var att äta och kramas i soffan. Det blev potatisgratäng, chips, jordnötsringar, cola och glass. Gick nog upp ca 15 kg igår. Tur att man har en pojkvän som älskar en villkorslöst. (?)
Blir dock inte en slö söndagskväll då jag börjar jobba kl 19. Till kl 4, sen har man körlektion 09,15.. sen skola 13-15. Sen jobb igen kl 19. Det blir inte mkt sömn det. Behöver jag ens säga att jag längtar till tisdag? Då blir det nog lite sömn. Och sen lite mer nattjobb på ons. Det här med att jobba natt, varvat med skola och körlektioner på dagarna är inte så roligt. Men måste göras.

Nu ska jag hälla i mig kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0