Godkväll!

Har precis tryckt i mig 2 svingoda cupcakes och kollat the hills. Nu ska jag städa, dammsuga och plugga lite för att sen gå och käka på restaurang! Hereford i Linné, ganska dyrt, men ack så gott. Det blir mr C, hans familj och en vän till familjen. Imorgon blir det megastressigt IGEN, dubbla körlektioner, skola, skriva klart en inlämning och sen jobba natt. Längtar till helgen! Ingen jävla stress och bara sitta på arslet. Lite kuriosa: på den restaurangen frågade mr C chans på mig.. jag svarade nej först!!!!!!! Haha...

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: s

aaaaaah romantiskt!



Fan!

Jag vill också!

2008-12-16 @ 23:22:07
URL: http://sobielicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0