En bra dag

Idag har jag haft en sådan. Bra körlektion, lunch med mr C, intressant förläsning. Har inte gjort nåt superduperviktigt och roligt, men är ganska glad ändå. Dock väldigt trött, sovit skitdåligt de senaste dagarna, somnat efter kl 01, vilket är sent för mig. Brukar vara duktig på att lägga mig i tid. Så, nu tänkte jag krypa ner i sängen, göra en stor kopp kaffe, värma lussebullar och slänga på en iqbefriad film, så man slipper tänka så mkt.

Jag har kommit på en sak. Folk i Sverige har en tendens att klaga ganska mkt. Typ "åh, jag har inga pengar, problem med pojkvännen/flickvännen, jag vill ha en egen lägenhet, bättre jobb, en ny klänning". Typ så. Ganska ytliga och föränderliga saker. Jag vet att jag är sån iaf. Kan klaga ganska mkt på skitsaker. Sen ser man hur alla andra har det i världen och då håller jag käften ganska snabbt.

Kanye West - Welcome to Heartbreak

Kommentarer
Postat av: j

men man kan ju bara jämnföra med sig själv.. och klaga får man. att vara utan Jobb , lägenhet och kärleksproblem är faktiskt ganska jobbiga grejer.

2008-12-09 @ 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0