Det kan nog inte bli sämre

Min jävligt optimistiska dag övergick till ren lidelse. Jaha, då hade man tänkt boka biljetter till min syster i jul. 362 kr var det billigaste, sen ligger det runt 1000lappen. Jag trycker på 362, sen står det helt plötsligt att resan är slut. Jaha, tänker jag och trycker på en annan tid, samma pris. "resan är fullbokad" jaha... jag trycker på en helt annan dag (typ en vecka tidigare) och det står samma sak. Ja, men rätta mig om jag har fel, men när det inte finns resor brukar det väl stå "finns ej"? Lägligtvis så kommer det inte upp nån sån där jävla ruta på de dyra resorna. Jag har försökt köpa mig en jävla resa nu i en timma typ och jag blir så jävla trött.

Nu hade jag därför tänkt att lägga mig så att denna jävla dag tar slut nåndag. Min shrink kommer få höra ett och annat imorgon och hon kommer väl diagnostisera mig som "ett jävla psykfall".

Kommentarer
Postat av: julia

behöver du biljett t sthlm i jul?

har en x2000 t sthlm som går på juldagen. om du e intresserad.

2008-12-10 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0