A happy rich bitch

Ok, först och främst. Jag är äckligt trött, jag mår illa. Gick på seminariumet, asäcklig, fett hår och glasögon och sa inte ett knyst för jag orkade inte öppna munnen. Men lämnade in iaf och man kan inte få mer än G så..

SEN, jaha då springer man hem och ser att man fått brev på seven. Vad är det nu, undrar jag? Jo, 5 papp. Ja, 5000 i slutlön. Hejhej, fattiga månaden is over. Jag hade totalt glömt bort slutlönen och semesterdagarna och trodde jag skulle få leva på bröd och vatten tills i slutet av januari! Men icke sa nicke, 5000 kr man inte räknat med är ganska mkt.

Nu ska jag sova så jävla skönt i nån timme, sen upp igen och jobba kl 19.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: syrran

å jag som va fattig å betalade halva din resa å blev ännu fattigare!!!!!

2008-12-19 @ 18:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0